Інтернет-магазин "Garmata" здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» (Статті 9) – обмін та повернення товару можливе протягом перших 14 днів з моменту купівлі, за умови виконання всіх норм передбачених Законом.
Обов'язковими умовами для обміну та повернення товарів належної якості є:
- Документи, що підтверджують покупку (товарний чек та гарантійний талон магазину).
- Збережено товарний вигляд (відсутність подряпин, потертостей, сколів та плям).
- Товар повністю укомплектований, збережена фабрична упаковка, всі ярлики та заводське маркування.
- Товар не був у використанні.
Вимоги споживача, передбачені цим законом (Стаття 8), не підлягають задоволенню, якщо продавець/виробник, який задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті, доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання.
Оплата за пересилання
- пересилання товару здійснюється за наш рахунок у разі повернення товару неналежної якості
- пересилання здійснюється за рахунок клієнта, якщо відправляється товар належної якості.
Повернення обробляється до 3-х робочих днів з моменту надходження товару на склад, за умови, що покупцем виконані всі умови повернення товару.
Повернення коштів за товар здійснюється автоматично на банківську картку, з якої товар був оплачений або автоматично за реквізитами основної банківської картки, зазначеної у Вашому особистому кабінеті, якщо товар оплачений післяплатою.
Переконайтеся, що реквізити банківської картки вказано правильно.